Van amiben még az Európai Bizottság szerint is sikertörténet lett Magyarország az uniós tagállamok között
Egy olyan rendszer lett sikertörténet, ami 2010 előtt nem volt hatékony, azóta pedig az EU legjobb gyakorlatává vált.
Elindult az üzengetés.
A vásárlóknak nem egy termék árának csökkenésére van szükségük, hanem tartósan alacsony árakra – ezzel a felütéssel adott ki közleményt a Tesco, amelyről a Világgazdaság számolt be.
A megfogalmazás egyértelműen a múlt héten kirobbanó kiskereskedelmi árháborúra utal, azon belül is az Aldi és a Lidl lépésére, amivel a német hátterű diszkontok 20-25 százalékkal faragták le a náluk kapható legnépszerűbb vajak árát.
A Tesco erre bejelentette, hogy
Az áruházlánc kínálatában január óta több mint 2000 árucikk ellenértéke csökkent, átlagosan 9,5 százalékkal. Emellett az Árgarancia jelölésű termékek árát közel egy éve ellenőrzik rendszeresen, olvasható a közleményükben, hozzáfűzve: a leghűségesebb vásárlóik átlagosan havi 10 ezer forintot spórolnak a Clubcard nyújtotta kedvezményekkel.
„Az árgaranciás termékek ellenértékének alacsonyan tartása, illetve a Clubcarddal olcsóbb program mellett a Tesco mindent megtesz azért, hogy a kínálatában szereplő egyéb termékek ára is csökkenhessen” – vetítette előre a cég.
Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Róka László